Fel dag


Ja jag är något av en expert på att vara dagvill. Totalt blanda ihop dagarna och gärna missa det jag ska göra.  🙂
Värst är det när jag missar läkarbesök och liknande, det har hänt mer än en gång tyvärr.  😉

Konstaterar också att det krävs extremt lite för att min armbåge ska hoppa ur läge nu för tiden. Jag viftade bort en fluga förut och lyckades få både armbåge och handled att skutta ur läge. Aj, säger jag bara!  😛

Det ska också bli tufft när jag opererar höger handled nu i september känner jag.
Har testat hur mycket jag klarar med min helt stelopererade vänster hand och det är minimalt. Jag är ambidexter (bådhänt) så det är ju inga problem, men det går inte göra något alls med den där usla handen…

Ja det ska bli spännande att vara gipsad över armbågen på högern i 12 veckor.  😛

Hur det ska lösas rent praktiskt vet jag inte heller än. Jag hoppas det blir klart med assistent till dess, men det vet ju ingen.  😦

Nej, nu ska jag ta hand om håret som är inpackat med ricinolja och druvkärnolja. Det ska ju sitta några timmar, sedan blir det underbart!  🙂

Ha en fin kväll nu alla, här blir det nog snart regn, efter en solig, härlig dag.  🙂

image

2 thoughts on “Fel dag

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

