Gött


Ja som vi säger på ”öschötska”. 🙂

Det är gött när det går bra, som det ju gör allt emellanåt. 😉

Fick min favorit på hemtjänsten idag. En av dem. Har två. Det är gött.

Ingen av dem får fortsätta sina vikariat.
DET är inte gött. 😦

Ska till Nässjö på torsdag. Med min favorit som ledsagare. Det är gött. 🙂

Har mer ont överallt än jag haft på länge. Det är INTE gött.

Ska till min massös imorgon. DET är gött. 🙂

Så det tar nog ut varann och blir ganska gött överlag. 🙂

Nu sova, smärta på den här nivån gör mig galet trött.

Natti Natti.

image

Börjar bli höst när det mörknar redan vid nio här i södra Sverige. 🙂

2 thoughts on “Gött

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

