Måndag morgon


Ja jösses (det säger jag visst väldigt ofta ha ha) vad sommaren har gått fort!
Tror det känns ännu mer när inte vädret riktigt är så, eh, somrigt.  😉

Idag började maken nytt jobb, det ska bli spännande att höra hur det gick.  🙂

Sedan har jag allt lite ont i magen igen. Hemtjänsten kommer som vanligt idag igen. Jag vet inte riktigt hur det kommer kännas.

Vet ju inte vem som kommer heller, så det är bra med det.

Nja, nä, jag tar det som det blir. Gilla läget, som jag brukar säga.  🙂

Jag har iaf riktigt, riktigt ont idag. De här dagarna har frestat på. Men snart blir det Nässjö igen, jag hoppas det hjälper lika bra som förut.  🙂

God morgon!  🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

