Halv två


Ja nu är visst klockan halv två igen minsann.  😉

Jag vet precis när jag kan gå och lägga mig och just nu har jag helt enkelt för ont. Så är det bara.

Funderar en massa också.

Det finns offantligt mycket att fundera över, när man tänker efter. 😉

Känns som om jag måste ta tag i en massa saker.
Måste tänka på vad jag säger till exempel.
Eftersom jag har väldigt svårt för det och inte har något att skylla på, mer än dumhet, är det väl lika bra att hålla tyst. (?)

Japp. Så är det. 🙂
Har man inget att tillföra är det bättre att knipa…
Så säger jag till mina barn, kanske bäst att själv ta fasta på det då? 🙂

Ja, nog är det så att man alltid lär sig nya saker.. Ålder kvittar. 🙂

Nu är jag lite kryptisk, på flit.
Jag ville bara berätta egentligen, att jag återigen har lärt mig att tala är silver, men tiga är guld.

Ett mycket bra ordspråk. 🙂

Ha det gott ni som läser, ta hand om varandra. 🙂

3 thoughts on “Halv två

  1. ja tankarna kan verkligen ”äta upp en”,förträgning är en bra teknik;P eller leka struts eller iaf försöka portionera ut tankarna i lagom mängd…annars blir man mörkrädd…

    Men det är svårt!Kram!

  2. Sen beror det ju på hur mycket energi man lägger på det där man sagt fast man man känner man inte borde….osv. Det blir så fel ibland fast man inte ville så känner vi nog alla och envar:) Känns det extra jobbigt kan man ju prata med den personen så kanske det känns bättre sen.Att bara tiga vinner ingen på allra minst du <3<3

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

