Trött


Ja, så där så att ögonen går i kors.  😛
Är egentligen för tidigt för att gå och lägga sig, men så får det bli. Kommer att ha ont imorgon…

Grubblar en massa på ditt och datt också. Då är det bättre att sova på saken, för jag blir inte klok på det ändå.

Allt kommer säkert ordna sig till slut, det brukar det ju.
Det är en massa som måste falla på plats nu känner jag.
Jag vill egentligen bara ha lugn och ro.
Jag vill att bostadsanpassningen ska påbörjas så den blir klart innan vintern.
Jag vill ha beslut från FK så jag vet hur det blir.

Jag vill att vardagen ska lägga sig som en varm filt omkring mig nu, hur än denna ”vardag” kommer att se ut.

Jag vill inte ha något tjafs omkring mig.
Lugn och ro. Vill jag ha.

Man kan ju iaf drömma.  🙂

God natt!  🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

