Jo då


Nog hade jag ont när jag vaknade…
För många timmar i sängen går inte, hur skön den än är.  😛

Fast jag är ändå glad över att jag får sova några timmar i sträck nu för tiden.  🙂

Idag regnar det här tyvärr. Jag ska ta färdtjänst till närmaste stad idag där det är stadsfest. Växtmarknaden lockar, jag älskar ju blommor och växter!  🙂
Men jag får ta regnjackan över benen och en på kroppen så klarar jag mig nog från att bli för blöt.  😉
Det är ju bara vatten, det torkar ju.  🙂

Sedan blir det födelsedagsfest ikväll. Alltså blir söndagen en dag av smärta. Men det får det vara värt.  🙂

Så är det att leva med en sjukdom som ger kronisk smärta. (Ja, för mig då.)
Jag får alltid fundera på vad som är värt att göra. För jag får alltid sota för det jag gör. Alltid.

Nu kommer strax hemtjänsten så jag får komma ur morgonrocken och duscha.
Ha en fin dag.  🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

