Början till slutet


Har funderat lite.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med bloggen.

Det jag skriver är inte särskilt upplysande egentligen. Inte är det roligt heller.
Det finns bloggar och hemsidor med mycket bättre innehåll och info.
Dessa är också skrivna på ett mycket trevligare sätt.
På ett roligare sätt, med ett språk som folk vill läsa.

Det har nu blivit ännu ett nederlag för mig med min hälsa och då vet jag vad som händer.
När jag har så här ont så blir det jag skriver ännu mer stelt än vad det är nu, språkpolis som jag är.  😛

Jag är extremt självkritisk och jag har insett att det jag skriver inte håller måttet i mina ögon.

Herregud, jag kan ju inte ens skriva på min egen fb utan att någon retar sig, tar illa upp eller blir ledsen.
Jag uttrycker mig så stelt i skrift att det bäddar för missförstånd.

Egentligen är jag inte så som jag nog verkar här. Snarare tvärtom. Jag garvar åt nästan allt och ser nästan alltid något positivt i allt.
Nästan.

Nä. Får fundera vidare.

2 thoughts on “Början till slutet

  1. Jag tycker inte att du skriver stelt! Tvärtom beundrar jag dig för att du sällan ”gnäller” utan försöker se allting konstruktivt och hitta vardagens små ljuspunkter. Nej fortsätt du om du känner att DU mår bra av att skriva!

    För i mina ögon finns det läsvärde här och dina erfarenheter är guld värda. Missförstånd händer, det viktiga är att du gör vad du mår bra av!

    Kram

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

