Ingen rolig dag


Ska till veterinären med lille grå idag.

image

Det är den lille på kortet. Han är elva år och har varit en frisk liten hund. Förutom tänderna, som han inga har längre. Men en glad liten skit.  🙂

Han hostar. Och hostar. Men alltid lika glad och pigg.
Så egentligen ska jag nog inte vara otrolig, men…
Som jag skrev i ett inlägg härom dagen (om någon läst det) så betyder mina hundar väldigt mycket för mig.
Det går nog bra.

Jag har ju funderat lite på bloggen. Ska jag fortsätta eller inte?
Faktum är att jag inte har så många besökare även om en del sökningar hamnar här och det gör mig glad.

Det är mycket som händer nu på både gott och ont.
Det som gör mest ont är att jag blir sämre och sämre. Jag hade hoppats att det kunde plana ut lite. Jag gör i stort sett ingenting och sparar på kroppen så mycket jag kan, men ibland måste jag få göra saker som är roliga också, även om det sliter.
Felet är att återhämtningen tar längre och längre tid och ibland återhämtar jag mig inte alls.

Jo, men det ordnar sig.

4 thoughts on “Ingen rolig dag

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

