En sak till


Måste tillägga att personalen som kommer, inte på något sätt är ovilliga att göra det de ska, så ingen tror det!
Det ligger på mig att säga till hur jag vill ha det, så gör de det, så länge det ligger i deras arbetsuppgifter.

Det jag vill få fram är att det bara blir fel när jag inte säger till.

Jag vet bara inte hur jag ska göra… Det är galet svårt att säga till någon att göra saker. Gör det och gör det.
Till någon jag inte känner…

Så jag lastar inte de som kommer att det inte funkar.
Det är jag som är knäpp.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

