Tjoho!


Oj vad hungrig jag var när maken kom hem!  🙂 Hans mat, som i normala fall är underbart god, var ikväll ännu godare.  🙂
Det kändes i magen att jag inte ätit på dagen kan jag meddela.   😛

Nu är det en ny dag imorgon som kommer bli bättre än idag. Så är det bara.  🙂
Jag och min ledsagare ska åka iväg till min vän och fika. Det ska bli så himla skönt att komma iväg och göra något kul.

Hur det blir imorgon bitti vet jag inte än och ska inte oroa mig över heller. (Även om jag gör det lite grann.)
Vet inte om jag bara ska säga som det är. Att jag inte klarar av att stressa på morgonen.
Men vänta nu.. Det har jag ju redan gjort.  😛

Ha ha, ja så är det. Orkar inte bråka mer nu, det får gå som det går.
Jag är bara lite kinkig.  😉

Nej nu får jag rycka upp mig och sluta gnälla. Det finns alltid någon som har det värre. Det har jag fått höra ska ni veta. Men det stämmer ju.

Nu blir det lite tv och bra musik i öronen till mina smärtstillande mediciner hjälper. Om de gör det.  😉

Jo då, jag tittar på tv och lyssnar på Spotify samtidigt.  🙂 Det krävs ju att det är med textremsa på tv, men då går det bra.  😉
Säger ju att jag är knäpp.  🙂

image

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

