Kul. :-)


Pratade i telefon med någon idag, som det var alldeles för länge sedan jag pratade med!
Det var så skönt och sitta och prata och ”skvallra” om ditt och datt.  🙂

Jag skrev inget igår, jag orkade helt enkelt inte. Den här sjukdomen är jobbig på det sättet. Denna förlamande trötthet som sköljer över en så fort man har gjort något extra.
Och då behöver ju detta ”extra” inte vara något mer än en tur till bankomaten.

image

Tog ett kort på månen igår kväll, det blev så häftigt! Den ser ut som ett UFO.  🙂
Inatt ska det tydligen bli en blå måne. Fick en inbjudan på fb om det. Typiskt att det är ett tjockt molntäcke framför just nu.. Hoppas det klarnat upp till inatt.  🙂

Mitt bäcken är tillbaka till vad det var innan jag var hos kiropraktorn första gången. Tror jag blir galen!
Det gör ont nämligen. Riktigt, riktigt ont. Ryggen mår inte bra heller.
Men det var ju inget nytt..  😛

Nu blir det snart makens goda mat. Vad skulle jag göra utan honom?  🙂

image

Köpte en tvål gjord på getmjölk och doftar underbart av lavendel. Made in Östergötland.  🙂 Helt utan tillsatser.

2 thoughts on “Kul. :-)

  1. ja ibland är det nästan omöjligt att veta vad man blitt dålig av, men ditt exempel med att gå till bankomaten är rätt talande…det räcker lixo…eller varför inte sitta på en stol…tungt som satan…
    Vilken härlig tvål:) Jag har lagat fotsalt med levendel till vinterns fotbad, alltså bara blandat grovt salt och lavendel:)
    Och ringblomsoljan gottar sej i fönstret:)

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

