Trött


Men ändå inte.
Smärta har en tendens att hålla en vaken, ärligt talat.
Idag har jag gjort sisådär lite grann för mycket igen.
Som egentligen inte är något alls. Inte ens värt att nämna, för då låter det bara patetiskt.

Det skrämmer mig en smula. Som vanligt.
Varför ska jag behöva leva livet utan att kunna göra saker som en femåring skulle klara? (rent fysiskt)
Ja ja, den frågan kommer jag aldrig få svar på.

Är lite ledsen över helgen också som inte blev som jag hade tänkt.
Då menar jag med mig och min dagliga skötsel då. Eller vad man nu ska kalla det för.
Bra personal, men…..
Är irriterad över att jag känner mig så stressad. Det är för att jag vet att de som kommer har tidspress trots allt.
Inombords blir jag jättestressad och ska slå den där tiden..
Det är ju helt knäppt, men nog är det bra om de sparar in tid som de inte har?
Ha ha, jag vet att det är knäppt, men det är så jag fungerar.

De kommer en del tidigare nu vilket medför att jag får gå upp jättetidigt. Det tar sådan tid för mig att ta mig ur sängen och jag vill absolut inte lägga mer arbete på dem!
Då får jag gå upp tidigt… Kroppen är offline på morgonen helt enkelt, den funkar inte!

Asch, det är ju inte hela världen, det bara gör att dagen blir så lång och tröttsam.  😉

Jag hoppas fortfarande att jag snart får ett drägligt liv med den hjälp jag så väl behöver.
Hoppas också att de som har lovat att de ska börja jobba här verkligen gör det.

Det återstår ju att se.  🙂

image

Gonatt.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

