10503


Så många besökare har jag haft på bloggen sedan den startade.
Jag hoppas jag har hjälpt någon och kanske gett någon lite hopp.
Har jag fått någon att bli glad också så är jag nöjd.

Dagen har varit hemsk smärtmässigt. Kan inte fatta hur ont ett vridet bäcken kan göra…
Nervproblemen blir bara värre och värre. Jag har vansinnig nervsmärta på vissa ställen och ingen känsel på andra ställen.
Fascinerande…

Jag spänner mig som en fiolsträng när personen från mitt förra inlägg kommer och den personen kom en gång till sedan.
Det har resulterat att jag nu har ont överallt. Som jag får när jag spänner mig…

Det kommer jag få sota länge för. Det är tur att jag ska till min massös imorgon, det behöver jag!

image

Bjuder på bilden jag lade upp på min fb idag. Min alunrot som blommar. Den är så vacker!  🙂

Snart blir det sängen tillsammans med min ständiga följeslagare, huvudvärken.
Det blir tidigt upp imorgon.
Natti natti och ha en fin tisdag.  🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

