Ibland har jag så rätt!


Det hände en liten olycka med min rygg och nacke för ett par veckor sedan.
Jag skulle bli buren upp för en trappa i rullen. De tog tag i hjulen vilket resulterade i att jag tippade framåt och höll på att ramla ur. Jag åkte inte ur, men det knäckte till ordentligt i rygg och nacke när jag var tvungen att kasta mig bakåt och ta tag i de som bar…

Jag kände att det hände något. Illa.
Idag var jag hos min massös som direkt konstaterade att mitt bäcken var ordentligt snett igen.
Höger sida var iskallt och helt bortdomnat. Från ländryggen ner över skinkan. Inte bra… Inte bra alls…
Igår hoppade mitt högra nyckelben också. Lägst ut mot axeln. Det var första gången för mig. Ganska obehagligt ärligt talat. Och det gjorde ont! Jätteont!
Jag fick tillbaka det. Fördelen med denna sjukdom.  😉
Revbenen på båda sidorna har också hoppat, men de har jag inte fått tillbaka på ena sidan tyvärr. Så de ligger emot varandra och skaver nu. Inte skönt det heller.

Jag har haft en givande dag och umgåtts med min härliga ledsagare i fem timmar, men när kroppen bara ramlar sönder tar det udden av glädjen på något sätt.

Hm, ja, det är livet för mig en helt vanlig dag. 

image

Jag hade åtminstone en skön fotpall när jag kom hem.  🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

