Jösses…


Mitt förra inlägg visar hur rörig min hjärna är när jag har ont.  🙂
Gå från ena ämnet till det andra och tillbaka till det första igen.  😉

Idag har jag suttit i telefonen på förmiddagen och fått tråkiga besked. Varit arg. Gråtit. Gråtit lite till.
Haft möte med chefen för hemtjänsten och gråtit lite till.

Jag går inte in på detaljerna, (inte än, jag orkar inte) men ärligt talat… Jag trodde jag var på botten och på väg upp, men så var det visst inte….
Det fanns visst en botten under den nedre botten. En jädra källarvåning…

7 thoughts on “Jösses…

  1. Man blir rörig något fruktans värt då man har ont,så skämms då inte för det.
    Vet inte varför du är ledsen eller arg eller gråitt, jag vill bara lämna en kram nu då jag börjar se ljuset igen,lagom då björnen går i idé … Kram vännen ,tänker på dej

  2. Lider så med dig, önskar jag jag kunde ge dig någon lindring<3 smärtan gör så mycket med oss men vi får aldrig glömma att vi inte är mer än människor för vi reagerar så här. Överkänsliga och gråtmilda och sköra …….. Inte svaghet min vän bara mänskligt<3

    • Jag vet att du finns där när jag behöver, det betyder massor!
      Visst är det så som du säger, men att man ska behöva vara så känslig!
      Det har gått långt när man inte kan glädjas för någon annan… Det brukar jag kunna.
      Men jag brukar inte vara ledsen så länge. 😛
      Kram min älskade vän.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

