Måndag


image

Så här ser det ut från min säng. Ingen rolig utsikt precis, men så är det.

Igår kom maken med min rullstol så jag har mer frihet här. Skönt, även om jag måste ha hjälp för att ta mig dit.
Ronden kom till mig till slut, men jag blev inte klokare för det tyvärr.
Ingen lösning i sikte med varken rygg eller problemet med att jag inte kan kissa.
Undrar hur det blir?
Hemskickad utan att kunna kissa kanske?
Inte en aning. Men får jag ingen hjälp här så behöver jag ju inte ta upp en plats här tänker jag..

Fast det är klart, det är ju inte så nyttigt att gå med urin i en sprängfylld blåsa heller…
Ja, jag återkommer…

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

