Natt av smärta


Nu är klockan inte ens ett på natten, men herregud hur ska detta sluta?
Sitter i rullstolen och väntar på att jag ska känna mig nödig..
Druckit en massa vatten. Sitter och har galet ont. Riktigt, riktigt ont.

Det är många timmar kvar till morgonen.
Egentligen vet jag inte ens vad jag väntar på morgonen för. Jag tror inte det kommer bli bättre då nämligen.
Det känns som om denna ortopedläkare inte riktigt kör med sanningen.
Det finns kanske ingen neurolog. Och finns det en så kommer han inte till mig imorgon.
Det bara känns så.
Hoppas jag blir positivt överraskad, om jag inte beslutar mig för att åka hem förstås.

Jag får se hur länge jag orkar.
Inte så länge, tror jag.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

