Udda


Ja jösses. Det är konstigt att inte behöva pinka. Bara tömma en påse i toan.

Det är med sorg jag gör det. Varje gång.

Jag är hellre dålig i varenda led än att de inre organen lägger av, det har jag alltid sagt.
Nu sitter jag här med kateter och en urinblåsa som inte funkar.
Hur i hela friden gick det här till?

Sörjer och gråter…

Sedan att jag inte vet var jag hör hemma med detta problem heller är hemskt.
Var vänder jag mig om det strular imorgon?

Inte en aning..

Dagens sjukvård, Sverige år 2012.

2 thoughts on “Udda

  1. Styrkekramar i massor, jag förstår PRECIS känslan! Tusen gånger hellre lederna än det invärtes, faktiskt… Och vart man ska vända sig är ett ständigt mysterium…

    Finns om du behöver prata vännen ❤

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

