Eh…


Nu blir jag alldeles trött.
Hemtjänsten fick ju inte komma och tömma min kateterpåse. Det vart ju extra jobb som måste godkännas av min handläggare.
Nu är det så att hon har sagt flera gånger att de får ta egna beslut om det är akut. Det gör de inte ändå. Varför vet jag, eller tror jag vet, men det tar jag inte här ifall fel person läser.

Fick äntligen tag på min handläggare idag som direkt godkände det extra arbetet. Inga problem. Hon ringde hemtjänsten.
De ringde upp och vi kom överens om tider.
Fixat!
Nu blev det väldigt fel idag när påsen tömdes för sent och jag kan bara hoppas att det inte blev några ytterligare skador på urinblåsan.

Nu hoppas jag att allt flyter på, för nu orkar jag inte mer helt enkelt.

Fick trista besked idag också, men det tar jag en annan dag för nu är orken slut helt.

Ha en fin helg!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

