Ny grej


Ikväll fick jag plötsligt en ny grej. En huvudvärk jag aldrig haft förut.
En riktigt intensiv smärta i högra halvan av huvudet.
Yrsel så jag vet inte vad!
Ser inte riktigt skarpt heller.

Himla konstigt måste jag säga, och en smula nervöst.
Jag blir alltid lite nervös när det blir något nytt så här.
Det har ju varit en del nytt redan på sistone kan man säga.
Hela höger sida känns underlig på något sätt. Det sticker i armen och benet som om det sover lite grann.
Det kan nog vara spänningar som gör sig påminda nu om jag ska gissa.

Hm. Går och lägger mig och försöker sova med förhoppningen att det är bra imorgon bitti.

Gonatt mina vänner. Hoppas ni får en god natts sömn.  🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

