Nej nu…..


Nu blir jag faktiskt förbannad!
När personalen kom nu på morgonen behövde jag hjälp med mina mediciner. Jag glömde be maken öppna locken på burkarna igår ikväll. För det kan inte jag.
Då kommer det fram att de inte har delegering på det. Eller något annat heller för den delen.
Alltså sas inte sanningen till mig i fredags, då det sas att det var klart.
De får inte ens tömma kateterpåsen…

Visst, jag kanske klarar att tömma den, men då får jag den inte stängd.
Och får jag den stängd så klarar jag inte av att köra rullstolen sedan, för då är fingrarna körda.
Det är så känsligt i mina händer. Tro det eller ej.
Ska jag nu tömma påsen var tredje timme så kan jag inget mer med händerna sedan.

Gah! Ibland hatar jag denna sjukdom! Denna beroendeställning är det värsta nästan. Inte klara något själv…
Suck…

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

