Shit!


Mina fötter är rejält svullna nu.. Jösses så jag ser ut.
Höger är svullen ända upp till knät och det gör ont…

Fattar inte riktigt hur jag kan samla på mig så mycket vätska när jag tömmer katetern på mellan tre och fyra liter per dygn…

Detta kan ju bero på mycket. Njurinflammation är väl det jag är mest nervös över. SLE är inte helt ovanligt, tja, hjärtsvikt är väl ingen höjdare heller, men det tror jag inte det är.

Något är ju i olag kroppen när jag ser ut så här, men det behöver ju inte vara något farligt.
Det har hänt mycket nu på sistone och kroppen får ta mycket stryk.

Självklart är jag rädd. Det blir jag när det händer något som inte har med lederna att göra.

Jag gör nu som jag gjorde i förrgår och igår när jag såg ut så här.
Går och lägger mig och hoppas det ser bättre ut imorgon bitti, som det har gjort hittills.  🙂

Hoppas vi alla får sova lite inatt.  🙂

Natti

image

4 thoughts on “Shit!

  1. men jösses…3-4liter…beror det på att du inte kan äta utan ”dricker dej mätt”…annars är ju nåt fel…så mkt ska man väl inte kissa..och så svullen till??Nä du madam…doktorn nästa, vare sej du vill eller inte!!Lyssna nu på tant Henny 😀

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

