Snart så


Snart ska jag till min läkare igen. Fick ju en akut tid av distriktssköterskan igår. Slog ett nytt rekord igår och tömde fem liter urin under dagen.
Mitt bäcken är ju sämre än någonsin men det har ju inget med själva produktionen av urin att göra, så det beror på något annat. Men vad?

Hur länge orkar njurarna med detta? Eller har jag alltid haft det så här?
Vi får se vad jag kan få för svar.

Mina leder mår inte bra av kylan heller och nu mår jag riktigt dåligt.
Det är inga spekulationer utan fakta.  😉

Nu kommer snart min ledsagare så vi kan åka.

Återkommer.  🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

