Vet inte…


Nej, vet inte vad jag ska säga riktigt. Nu är en massa prover tagna och läkaren får inte riktigt ihop det.
Mina symtom är många och skulle kunna tyda på olika saker.
Samtidigt kan det ha att göra med min sunkiga bindväv bara…

Urinprovet som togs när katetern byttes ut visade på blod i urinen, men det har jag haft i flera år, så det var ju inga nyheter.
Det är utrett förut ordentligt och det visade sig att jag helt enkelt har känslig slemhinna i urinblåsan, som hela tiden blöder lite.

Jag får nog reda på vad proverna visar nästa vecka. Det är inte säkert vi blir klokare av det, men kan nog utesluta det som är farligt och det som är kroniskt och sjukligt.

Jag mår inte särskilt bra, har väldigt ont och är så galet trött, men är inte särskilt nervös över att det är något farligt eftersom jag inte är sjukare än jag faktiskt är. Om ni förstår vad jag menar?

Det är jobbigt förstås och detta nya som hänt är knäckande. Jag vill ju inte ha problem med något man tar så för givet…

Men men. Nu blir det till att vänta på svar och ta dagarna som de kommer.

Ha en fin helg nu alla.  🙂

image

Här en bild på en av mina vackra klematis.  🙂

2 thoughts on “Vet inte…

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

