Ha ha, grodbesök. :-)


Ja, ni läste rätt.  😉 Jag fick besök av en groda igår kväll.  🙂

Skulle ut och röka och mötte den i dörren. På väg in. Den hoppade rakt in och under byrån i hallen. Totalt ogenerat.  😀

Funderade på hur jag skulle få ut den lille sötnosen. (Älskar kallblodiga djur)
Hemtjänsten skulle ju komma snart… Ingår det i deras arbetsuppgifter att jaga grodor tro?  😉

Men det ordnade sig ändå till slut.

image

Jag håller inte hårt i det lilla benet, jag lovar, men jösses vilken rask liten rackare det var! Var ju tvungen att fånga den på kort för att folk skulle tro på mig.  🙂

Den är nu där den hör hemma, alltså ute.

Tänk, det behövs inte mycket för att göra mina dagar lite roligare.
Räcker med ett möte med en….groda!  😀

2 thoughts on “Ha ha, grodbesök. :-)

  1. Men de är ju så söta! Kul med små objudna gäster!
    Skönt med små saker som kan göra en glad, då får man mycket att vara glad över, för alltså, jag blir glad bara jag får riktigt gott kaffe haha! Kaffe är mitt livselixir….
    Ha en härlig helg! Kram!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

