Snart natt


Nu är det fredag och maken har just hämtat tonårsdottern i stan. Hon var på rockkonsert och är nu väldigt nöjd. Hon har privilegiet att ha en bonusfarfar som gillar samma musik som hon. En del har det bra.  🙂

Själv är det tungt nu. Jag tar detaljerna senare. Jag orkar inte nu ärligt talat.

Jag är riktigt trött på att sjukvården nästan alltid motarbetar patienter. För jag är inte den enda, jag lovar.

Har nu tagit första tabletten på en penicillinkur på tio dagar. Ett pc som är nytt för mig med en imponerande lista med biverkningar.
Jag har en tendens att drabbas av alla biverkningar som finns nämligen. Eller inga alls iofs.  😛

Så nu får vi se om jag blir av med urinvägsinfektionen inom två veckor utan att försvinna helt. För jag får nämligen en väldig fart på magen… Det behöver inte jag just nu faktiskt.
Går jag ner ett par kilo till så…. Tja….

Asch, det tar vi om det kommer.
Jädra EDS…

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

