Blev inget


Nej, det blev inte att åka till Lillens förskola idag, jag var helt enkelt för dålig.
Det är alltid så att jag får välja bort något för att klara något annat. Det suger!  😛

Nu vill jag så otroligt mycket att åka på körträning. Inte kör som i köra bil alltså, utan kör som i gospel. Sjunga.  🙂
Jag har sjungit hela mitt liv, och är faktiskt bra på det, tro det eller ej.
Jag har sjungit i kör, i band av olika slag och spelat revy.

Detta jag ska vara med på nu är en återförening med min gamla kör, som jag sjöng i mitten på åttiotalet.

Jag hinner precis med konserten innan jag opererar handleden, så det var precis det.  🙂

Oj, nu blir det nog ett besök på dass känner jag.  😉
Penicillin sätter fart. Rejält…  😛
Huvudsaken att jag blir av med min urinvägsinfektion.  🙂

Ha en bra dag i regnet.  🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

