Dagen efter…


Japp, och inte dagen efter en fylla, utan dagen efter något roligt och givande…

Jag och dottern åkte iväg igår till gospelövningen. Sex mil enkel resa. Två timmar i min rullstol som jag får så ont i ryggen av.
Men åh vad roligt det var att sjunga gospel igen!  🙂
Det var väl ingen jättekul upplevelse att komma tillbaka till hålan jag föddes och växte upp i, men det gick ju.  😉

Men. Alltid detta men. Idag har jag så otroligt ont! Som vanligt efter jag har gjort något kul som innefattar kroppen.
Sedan lägga till en vikarie som inte gör sitt jobb ordentligt så har vi en skitsöndag.  😛

Imorgon är det fullt hela dagen med sövning som avslut, så nästa vecka lär ju bli kul också. Hm…

Suck, ja ja, det ordnar sig.  🙂

2 thoughts on “Dagen efter…

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

