Shit.


Vilken dag alltså!
Egentligen vill jag inte gå in på detaljer. Samtidigt som jag vill det.
Fast det är inte bra något av det.

Jag måste passa mig noga efter att ha blivit tillsagd att hålla käften.
Bäst att göra det då. Typ.

Svårt det där. Att veta att det är bäst att hålla tyst än att säga som det är.
När sanningen är ganska krass.
Suck.
Nu är jag så där äckligt kryptisk, jag vet och jag ber om ursäkt.
Vill gärna bara spy ur mig allt men nej..
Om jag gör det så går det ut över min vård. F,….

*Hoppar upp och ner och vill berätta*

4 thoughts on “Shit.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

