Tävling


Läste just på fb om någon som dragit bort en visdomstand.
Någon annan hade skrivit att den tagit två samtidigt och att det gjorde ont.
Kände inte att jag ville skriva att jag tog tre samtidigt liksom, för då känns det som om jag ville bräcka dem…  😛
Självklart förstår jag att hen har ont, tro inget annat, men jag känner på mig att det hade uppfattats fel om jag hade skrivit något.

Detta är ett ständigt dilemma för mig och jag har skrivit om det förut.
Det ligger hos mig att jag ser det som ett problem tror jag, men det har ju blivit lite tävlan i vissa trådar trots allt och det vill jag inte vara med på.

Faktum är att ingen skulle bli gladare än jag, om jag slapp vara värst, som jag ibland är.
Självklart vet jag att många har det mycket, mycket värre än mig, det är jag pinsamt medveten om.

Fast just nu skulle jag bara vilja ha en liten paus från allt nytt som hela tiden händer. Jag vet att det är småsaker, men det är så galet mycket småsaker nu!

Jag är riktigt, riktigt trött på det nu ska jag erkänna.
Jag började min kur med pc i fredags och hade ändå blod och blodkoagler i kateterpåsen igår…
Orkar inte ens bry mig.
Varbölderna tar knäcken på mig och jag vill veta varför… Jag fick förslaget av en läkare att jag kan ha en hög halt av bakterier på huden pga mina eksem. Visst, det är väl en förklaring så bra som någon annan, men ändå bara spekulationer.
Jag vill veta.

Gärna innan nästa i operation då de ska göra hål på höftbenet, så då är det ju en kanal rakt in i benmärgen.

Ja ja. Småsaker är det ju. Bara lite jobbiga småsaker.

2 thoughts on “Tävling

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

