Det blir nog bra, typ… ;-)


Idag satt inte tejpen kvar längre på det stora såret som gjordes i måndags, och jag fick mig minsann en liten överraskning…
Sju stygn. :-O Hm…
Det ser ut som resorberbara, alltså sådana som ska tas upp av kroppen. Det är ju bara det att min kropp inte resorberar dessa trådar… Så.. Jag låter det vara i två veckor för jag kan ju ha tur just denna gång, vem vet?
Snittet på magen kan fortfarande öppna sig lite och släppa ut överraskningar i form av resorberbara stygn, ha ha. Tio månader efter operationen…

Mina knän gjorde så i flera år. Det började som en finne, typ, som sedan öppnade sig och ut kom en tråd!:-)

Ja ja, spännande liv man lever va? 😉

Nu blir det faktiskt ryggläge ett tag. Ont och slut som människa…

Ha det! 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

