Fredag.


Vaknade med väldigt ont och funderade på vad jag nu har gjort?
Kom på att jag gjorde lite väl mycket igår. Massage och nya träningsprogrammet, eller halva programmet bara egentligen.
Jag har fått lite nya rörelser från min sjukgymnast. Coreträning. Jag har egentligen bassängträning som funkar jättebra, men iom att jag fick kateter och är väldigt infektionskänslig så kan jag inte göra det nu. Tyvärr, för det är den bästa träningen jag gjort! Varmt vatten och snälla övningar är ju perfekt.

Men men, de nya övningarna tar ett tag för kroppen att vänja sig vid tror jag, för jag har ondare nu. Jag är ganska envis så jag ger det en chans ett tag. Jag behöver det ju!
Att sitta i rullstol är inte så bra för musklerna och man tappar fort kan jag tala om!

Idag blir det lugnt iaf. Smärta är ju inte bra det heller tyvärr.

Ha en härlig dag, här skiner faktiskt solen. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

