Nja


Gjorde ett inlägg som jag valde att inte lägga ut. Det är aldrig bra att lägga ut saker man har skrivit i ilska.

Jag mår riktigt dåligt. Jag har gjort för mycket idag. Alldeles alldeles för mycket. Min ledsagare var sjuk, så jag fick fixa allt själv idag. Det går ju. Men inte särskilt bra.
Jag får alltid feber när jag har tagit ut mig. Idag mår jag illa också. Rejält. Detta kommer jag få sota för länge.
Att åka på dop var visst mer än jag klarade av. Irriterande..

Det är tur att det var trevligt. 🙂

Nu väntar en jobbig natt. Sedan en jobbig söndag. Sedan en jobbig måndag. Och tisdag. Om jag känner min kropp rätt. Hoppas jag har fel ärligt talat.

2 thoughts on “Nja

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

