Dagarna går


Ärligt talat har jag inte så mycket spännande att blogga om för tillfället. Veckorna är fyllda med besök till olika vårdinrättningar, eller nja, fyllda vet jag inte, men orken har flugit sin kos och det räcker med två i veckan för att jag ska få hela veckan förstörd tyvärr.

Ryggen/bäckenet har försämrats betydligt senaste veckan och stressen över problemet med urinfunktionen gör mig en smula, hm, ja, stressad…
Beror det på ryggen/bäckenet? Kan jag så göra något åt det problemet och kanske få tillbaka förmågan är tömma blåsan?

Ja, många frågor utan svar.

Frustration.

6 thoughts on “Dagarna går

  1. fy vad jobbigt… du skulle behöva få lite positiv input!
    Din översättning av ”spoonteori” har iaf gjort succe…sprids på fb bland mina och andras vänner!
    Kramar och kärlek!

  2. Hoppas läget blir bättre snart .Ibland känns det som om man inte gör annat än besöker sjukan.Önskar att det löser sig för dig med urinproblemen kram

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

