Shit!


Sitter och försöker göra allt med vänster hand, som jag  kommer bli tvungen till efter 31 oktober, och inser att jag kommer att bli totalt jädra handikappad!
Alltså, jag är ambidexter, alltså både höger och vänsterhänt. Men det hjälper  ju föga när vänster hand är helt useless….  Morr alltså. Hur i hela friden kommer jag klara det här?
Det gör jag ju, självklart, på något sätt. Men hur vet jag inte än.

Vill bara säga det. Man är läskigt handikapp utan händer. Bara så ni vet. 😉

4 thoughts on “Shit!

  1. Usch ja, jag kan knappt ens föreställa mig hur jag skulle klara mig med två helt stela handleder. Eller bara med en stel handled! Antagligen nervöst sammanbrott efter bara någon timme, och sen ännu värre när blåsan ska tömmas… Du är stark vännen och på något sätt vet jag att du kommer fixa det även om det blir tufft!

    Kramar i massor och hör av dig om det är något! ❤

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

