Suck


Jag är en mycket dålig bloggerska just nu känner jag. O:-)
Jag har helt enkelt inte orkat, det har varit för mycket nu ett tag.
Jag ska inte lova bättring heller men jag lovar att försöka! 🙂

Jag ska sövas på måndag och göra ett litet ingrepp. Det är bara en månad sedan senaste sövningen. 😛

Annars då?
Ja det har hänt en väldig massa på sistone. Både negativt och positivt.
Jag väljer att fokusera på det positiva. Tar till mig det negativa, sörjer det en stund och går sedan vidare.
Det är en strategi som funkar bra för tillfället. 🙂

Ska ta mig ut en stund nu tänkte jag för här skiner solen och solen värmer! 🙂
Det är skönt för både kropp och själ. 🙂

Hoppas ni får en fin dag också. 🙂

4 thoughts on “Suck

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

