Domen


Ja idag fick jag domen före min blåsa.
Den är körd. På riktigt.
De undersökningar jag har gjort visar hur illa det är.
Skönt att veta, även om det inte är särskilt kul precis…
Det visar att det är fel mellan nerverna i ryggen som går till blåsan och urinröret.
Så. Skönt att veta hur det är, men sorgligt att behöva tjata sig till en remiss till neurolog…

Annars är jag lite smått ”känd” idag, då jag är med i både Motala Tidning och Östgöta Correspondenten. Lite coolt är det att se sig själv på löpsedeln. 😉

6 thoughts on “Domen

  1. Helt vansinnigt att man ska behöva tjata! Men skönt att veta vad det är för fel, vad gör de åt det?

    Hehe! Kändis! 😀 Själv står jag hellre bakom kameran men har man viktiga saker att förmedla kanske man får stå ut med lite stjärnglans i vardagen? 😉

    Hoppas solen har lyst på dig idag!

  2. det är otroligt starkt och tacksamt att det finns personer som du som går i bräschen för EDS…som inte tiger hemma på kammaren…hoppas hoppas det leder till nåt positivt för dej i din vård och för kommande patienter!
    Fasen va tragiskt med din blåsa… speciellt som det känns att ryggproblemen ignorerats och detta är en effekt av det 😦
    Men visst det är bra att veta, så behöver man inte lägga så mkt energi att grubbla.
    Kram på dej kämpe!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

