Suck igen


Är lite trött på det mesta just nu ärligt talat.
Facebook är, ja, jag vet inte vad…
Vad man än skriver så blir det bara fel.
Om någon mår dåligt och man försöker peppa och stötta så blir det bara missuppfattat.
Jag verkar inte kunna uttrycka mig i skrift så folk förstår.
Jag verkligen hatar att såra andra. Hatar.
Om jag känner att jag har gjort det så drar jag mig ur. Vill verkligen inte såra med mina tama försök att stötta, då är det bättre att hålla tyst känner jag.

Men min blogg är ju min. Bara min. 🙂

5 thoughts on “Suck igen

  1. Känner samma sak,blev petad ur eds forumet ja råka bli nyfiken på en tråd om achbergers.Har ju en dotter född med catch 22 klart man hamnar blir peppad av led trådar i allt letande.Visste inte som ny att personen inte fanns.Så jag tyckte dom kunde radera tråden eftersom det inte var aktuellt längre.Finns andra sidor forum att vara med i.Styrkekramar massa pepp till dig.Andrea

  2. Tack ja jag står på mig i allt.Vill inte dela mina tankar på ett forum som inte kan ta kritik med människors åsikter,då blir man portad i alla tankar så för mig skit skit samma.Tog upp det på mitt rehab jag tillhör 🙂 Energin är inte värd det 🙂 Så det forumet kan dom ha syjuntan för sig själva 🙂 Ha en så bra helg du kan.Andrea pepp styrekramar i stora lass 🙂 GÅR ÅT 🙂 I eds livet.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

