Hummmmmm


Undrar lite..
Funderar en massa….
Fick en massa papper idag från det privata sjukhus som jag har kontakt med angående en del av mina fysiska problem.
Har inte skrivit här om detta eftersom jag har varit så h*****gt förbannad över hela situationen….
Mitt landsting är inte det bästa.  Kan man säga.  Minst sagt.
Att försöka få vård här, är i det närmaste omöjligt. Söker man för problem som man har pga en ovanlig diagnos, så får man ingen hjälp.  Punkt.

Jag sökte hjälp.  Många gånger.  Förgäves. Akuten. Vårdcentralen. Det lokala sjukhuset.  Det regionala sjukhuset.  Privata vårdgivare.
Nä. Ingen hjälp.

Till slut så ringde jag chefernas chef,  med hjälp av en vän som mailade. Jag förklarade min situation och bristen på hjälp.
Alltså. Hallå.
Jag fick komma dit jag ville.
Observera att det inte blev något förrän jag pratat med chefens chef…

Jag är ärligt talat extremt glad över den hjälp jag får. Men är fullt medveten om hur det sticker i ögonen på en del att jag fick hjälp…
Har hört det mesta,  både högt och lågt.
Orkar jag bry mig?
Nja…,

Hoppas jag orkar/vågar dela med mig av hur jag gjorde. Men just nu? Nej…

Det kommer. Sedan. 😉

2 thoughts on “Hummmmmm

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

