Suckar. ..


Åh.. Blir så frustrerad på folk som bara vill bråka!
Varför?
Varför inte bara ta ett gott råd rakt av och inte ifrågasätta allt?
Om någon frågar om var man kan få reda på fonder som kan hjälpa en med specifika medel,  och jag ger ett råd (sök på biblioteket).
Varför då ifrågasätta detta? En del bara VILL bråka!
Asch. Orka…..

Har haft en underbar helg där jag äntligen kunnat följa med familjen på semester.  Det glädjer mig otroligt mycket och betyder mycket för mig.
Jag gläds åt detta istället känner jag.  🙂

Att kunna sålla bland alla intryck man får är en konst.
Jag är bättre på det än förut,  men jag har tydligen en bit till att gå.  🙂

image

2 thoughts on “Suckar. ..

  1. Känner igen det där, folk som bråkar ”bara för att”… Har en chef som är på mig hela tiden och petar i allt jag gör. Orkar inte tjafsa, har viktigare saker att lägga energin på. Det är skitsvårt men övning ger färdighet vettu 😉

    Härligt med semestermys med familjen! Ladda batterierna är aldrig fel 🙂

    • Usch ja, läste om din chef. 😦
      Finns fölk te allt som det heter på östgötska. 😉
      Blir lite (mycket) trött på folk som missunnar folk att vara lyckliga.
      Särskilt de som utgår ifrån att alla i hela världen missunnar dig din lycka.
      Det finns trots allt människor som gläds åt andra. 🙂
      Hoppade du får en bra måndag trots allt. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

