Vackert


Dagen idag har varit stressig och jobbig. För mycket måsten.

Mitt i detta får jag en gåva. En fin gåva ifrån en ”kollega” ifrån samhällets botten.

En sk. A-lagare kommer fram till mig.
Jag är lite hemligt förtjust i dessa människor eftersom de alltid har behandlat mig väl.
🙂
De har sagt rakt ut och ärligt att de uppskattar att jag ”låter” mina hundar hälsa på dem.
Idag fick jag en varm kram ”för att jag älskar folk som sitter i rullstol”.

Det är för mig vackert och det gör mig så glad! 🙂

Där sätter jag punkt för denna dag, då den var tung och tuff på andra sätt.

Natti natti och ha a underbara drömmar och god sömn hela natten! 🙂
Kram!

2 thoughts on “Vackert

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

