Nattfunderingar


Funderar över hur vissa står ut med att ständigt analysera sina smärtor i minsta detalj. Att ständigt tänka på var det gör ont, hur det gör ont, varifrån det kommer, var det slutar, vilken slags smärta det är etc etc etc.
Hur orkar man?
Bara undrar så här mitt i natten när jag har så ont att det inte ens är någon idé att ens fundera på att sova.
Skulle aldrig orka att sitta här och analysera det hela ingående liksom.  :-p.

Imorgon är det bassängträning som min man får följa med på som assistent. Inget jag önskar, men när en assistent totalt ballar ur har nöden ingen lag. 🙂
Mår inget vidare så där överlag. Älskar hösten, men kroppen gillar verkligen inte väderomslag.
Punkt:-)

4 thoughts on “Nattfunderingar

  1. Hej min vän!
    Ja du,natt och smärta.Vad gör man?Vad kan man göra?I regel ligger man ju då över max intag på smärtstillande så man kan inte ta mer.Så det är bara att andas och försöka slappna av,även om man vet att inget hjälper.Man vill ju inte störa sömnen för älsklingen som sover sin skönhetssömn.Men efter ett tag så brukar ju hon vakna av mina stön och skrik.Framåt 4-5 brukar äntligen sömnen komma dock i form av avsvimning av utmattning.Några få timmar blir det ibland,men inte alltid.Nu sitter jag här trött som en gnu.Och jag vet att inatt blir det samma visa igen.
    Vi får bita ihop min vän och hoppas att vi någon gång i framtiden har fått medicin som gör att vi kan sova även om vi har vår smärta.
    Önskar dig och din man en fin dag.
    Tusen kramar fulla med styrka till dig//Palle

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

