Jag vet inte riktigt


Ha ha, funderar fortfarande på inlägget om mitt besök i Strängnäs.
Men nu är det mer OM jag ska skriva om det eller inte.
Detta med smärta är så otroligt öppet för tolkningar och blir så lätt fel.
Så jag väljer att inte skriva om detta i detalj för tillfället.

Jag blev utsatt för smärta i ett syfte att ta reda på om det gick att åtgärda.
Vilket det gör.
Det ska åtgärdas med operation i början på oktober.
Det räcker så för tillfället.

För att prata om något roligt istället så släppte jag ihop mina två ormar idag. Bebisen har bott i en petbox i mitten på terrariet till nu. Men det var dags att prova med att låta dem träffas.
Det kändes rätt.
Det var det. 🙂
Bilder kommer senare. 🙂

Har mycket i skallen nu som snurrar.
Hur det ska gå med ingreppet. Framtiden.
Landstinget i Östergötland som kommer att ta mina ben ifrån mig.
Bildligt talat då.
Lång historia som gör ont i själ och kropp.
Är för arg för att skriva om det nu men det kommer.
Garanterat.

Natti natti när den tiden kommer. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

