Ormarna


image

Jag vet att jag är lite larvig med mina djur, men det gjorde mig lite gråtmild idag när mina tjejer möttes öga mot öga.
Den lilla vita (färgen heter snow) har alltså bott i en bur i terrariet och det går egentligen emot alla mina principer.
Det är tydligen ingen fara med majsormsbebisar att bo så. Men det är fara för mattes hjärta. 😉
Att få se Alma (ja hon heter så) ringla runt i timmar efter det att hon kom ut är för mig underbart.
Ni får gärna hata ormar och vara livrädda för dem, men jag älskar dem. 🙂

Detta är ett av mina nya sätt att ge själen näring.
Jag har fått försaka otroligt mycket pga mitt handikapp och har fått hitta nya vägar till hobbies.
Detta är ett av dem som mina assistenter kan hjälpa mig med.
Det gäller att inte vara rädd för djur här. 😉

Djur ger oftast mer rak kärlek än de flesta människor. Så är det bara.
På gott och ont.
Till och med ormar gör det.

image

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

