Lite nervös


Ja ärligt talat. Nu börjar jag bli lite nervös.
Om en vecka är det bara knappa 1.5 dygn kvar till den största operationen jag gjort.
Och jag har gjort några stycken.
Lite större är ett tiotal. Alla ingrepp, över tjugo.

Nu är det ryggen som SKA bli smärtfri. Den bara ska det. Iaf den galet jobbiga smärtan jag har dygnet runt som är som en kniv när jag råkar röra mig hastigt.

Steloperation. På två nivåer. Jag är stelopererad i båda händerna. Nu är det dags för den stora leden liksom.
Skrämmer mig en smula.

Lyssnar på bra musik och deppar ihop en smula.
En smula? Nja. Ett bra uttryck men…….

Tänkte skriva ett långt och klokt inlägg inatt, men det blir visst inget med det. 🙂

Tar mina fjärilar i magen och väntar in toadags och sängdags som är om ett par timmar.

3 thoughts on “Lite nervös

  1. Har två kollegor som stelopererat ryggen, de mår bra idag 🙂 Fast de har ju inte EDS men ändå.
    Håller tummarna för att det kommer bli sådär jättebra för dig också, kan också få såna där rejäla hugg ibland (så man viker sig av smärta) men det är bara tillfälligt som tur är. Lider med dig som har så ont! 😦
    Hoppas du får en skön kväll och en fantastisk vecka!

    • Nej snälla lid inte med mig!♡
      Vi är alla oss själva närmast och kan inte tänka oss in i andras situationer. :-)♡
      Jag försöker tänka mig in i hur du har det men kan inte. :-p
      Det kommer gå bra, det vet jag. Typ. 😉
      Är bara lite nervös.
      Stor kram och tack! :-)♡

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

