Hemma igen


Ja nu är jag hemma igen i min egen härliga säng.
Orkar inte skriva så mycket men vill bara säga tack till er som tänkt på mig. :-)♡

Jag har väldigt ont, vilket ju inte är så konstigt när man har gjort en så stor operation.
Men faktum är att den smärta jag hade innan är av en helt annan karaktär nu. Den gamla smärtan är borta kan man säga. Nu är det den där bekanta, ilskna operationssmärtan som river i mig istället. Och den försvinner ju förhoppningsvis vartefter tiden går.

Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs får tusen stjärnor av mig. Jag har varit runt i vården i 30 år drygt och har varit med om det mesta. Men jag har aldrig blivit så väl behandlad som denna gång.
Sjukvården i Sverige borde gå på kurs där och lära sig hur man behandlar patienter med värdighet.

Nu ska jag ta min ihopskruvade rygg och försöka sova lite mellan smärtattackerna.

God natt mina vänner. :-)♡

4 thoughts on “Hemma igen

  1. Hej min vän!
    Skönt att läsa att du är hemma igen!!!
    Har tänkt mycket på dig och din op.
    Ha det så bra du kan nu.Hoppas din op smärta ger med sig.
    100 000 stora kramar till dig och din familj//Palle

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

