Alltså


Dagarna här är så galet tråkiga att jag inte har mycket att skriva om ärligt talat.
Längtan efter komma hem är stark och tar över hela tillvaron.
Jag får glädjas åt att jag garanterat kommer värdesätta vårt hus ännu mer nu. 😉

Jag känner på mig att ryggen kommer läka bättre bara jag stressar ner och får komma tillbaka till vardagen.
Det måste den, för så här ont vill jag inte ha.

Ha en fin helg nu alla, vare sig ni firar Halloween eller ej.
Vi firar vår minsting som fyller fem imorgon.
Tänk. För fem år sedan exakt så hade jag åkt ut och in på sjukhus med denna stora mage och legat inlagd med svåra blödningar och förvärkar flera gånger. Kunde inte gå pga svår foglossning. Han var beräknad till slutet på november, men kom ut den 2 snabbt och ganska lätt.
Mammas älskling. ♥♥♥♥

2 thoughts on “Alltså

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

