Söndag


Ja. Ännu en söndag i rummet. Men jag hoppas det är den sista. På fredag ska vi flytta hem. Hem. Hemma. I vårt hus. Åh vad jag längtar! Jag vet att jag tjatar, men jädrar vad jag längtar.:-)

Det är mycket i huvudet nu kan jag säga. Maken jobbar ju heltid sju fyra och jag har väl inte löst assistentfrågan helt och hållet i veckan. Eller jo. Pappa ställer upp igen som tur är. Älskade pappa som jobbar hos mig fast han är pensionär.
Det är ju inte så kul att ha honom till att hjälpa mig med saker som han slutade hjälpa mig med när jag var liten. Men det går. Det måste det.
Det är tur jag har honom. ♡♡♥♥

Fem dagar kvar nu. Sedan är vi hemma.
Räknar ner. 🙂

4 thoughts on “Söndag

  1. Hej min vän!
    Vad kul att läsa att nerräkningen har börjat för er hemflytt!!!
    Måste ju nog kännas som att komma hem efter en 3 veckor lång solsemester i enbart regn och storm.
    Jag kom att tänka på en sak när du skrev om din pappa.Våra barn är för alltid våra barn!
    Vi får ju hjälpas åt så gott det går,eller hur.Jag vet att om du kunnat och din pappa hade behövt din hjälp så hade du aldrig tvekat!

    ❤ ❤ ❤ kramar från Palle med familj.

    P.S
    Hoppas du skriver snart igen.Dina inlägg har blivit en bit av mitt liv 🙂

    • Åh Palle Vad dina ord betyder mycket ska du veta! ♥:-)
      Jo jag försöker tänka mig in i hans situation då jag har en vuxen son själv, men det är inte lätt. 🙂
      Jag blir så otroligt glad över att jag betyder något för dig .:-)♥
      Att få betyda något för någon efter femton år utan ”arbete” är oroligt viktigt för mig ska ni veta.:-)
      Tack Palle och stor kram! :-)♥

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

