Det är länge sedan


Skrivandet är det långt emellan nu.
Det är mycket nu.
Mycket positivt och mycket negativt.
Det värsta är femåringen som inlagd med sin mage.
Sövning och annat skit tar hårt på både honom och föräldrar.
Men det kommer något gott ut det. Det är jag säker på.

Annars då?
Operation som inte riktigt gått som planen men ändå typ bra.
Folk med EDS som bara gnäller och gnäller ärligt talat. Blir galen på det!
Kära nån. Gläds åt det man kan glädjas åt varje dag istället. Det finns alltid något att glädjas åt.
Sluta fokusera på skiten.
Så. Nu fick jag det sagt och kommer få skit för det.
Tar det.
För jag kommer fortsätta se det positiva i vardagen. Punkt. 🙂

2 thoughts on “Det är länge sedan

  1. Fan .Du är stark .Fattar inte hur du orkar .Jag försöker att leva enligt samma princip men tyvärr så går det inte alltid . Och då känns som man vill ge upp och kasta in handduken .Men sen så ser man det goda i livet och det vill man ju inte missa.Nä nu skall jag sova .Skola imorgon . Godnatt på er .

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

