Vinter


Hej, det var länge sedan jag skrev nu men har inte varit så frisk.
Kroppen vill inte riktigt återhämta sig efter den halvstora ryggoperationen tyvärr.
Smärtan som det var meningen jag skulle bli av med är borta som tur är.
Men denna EDS kropp tycker det var bra att bli mycket sämre på närliggande ställen förstås.

Men det är ju bara två månader sedan så det blir nog bättre så småningom. Det måste det.

Det har blivit vinter här och jag sitter inne och njuter.
image

Att vara ute i detta väder med rullstolen ger en vecka som däckad, så jag avstår.

Önskar alla en fin fortsättning på andra advent och jag lovar försöka bättra mig med uppdateringarna här. 🙂

2 thoughts on “Vinter

  1. och jag är dålig på att kommentera, utan att op:at ryggen…så du är förlåten 😉
    Hoppas du ska slippa av med den nytillkomna smärtn, men skönt att höra att den smärtan som skulle lätta med op är bättre ❤

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

